Ścieżka współpracy jest gotowa, wystarczy postawić pierwszy krok.
1. Spotkanie zapoznawcze lub telekonferencja
Wiemy, że komunikacja to podstawa – również w procesie tworzenia oprogramowania oraz integracji. W pierwszych krokach prosimy o telefon, maila lub wideokonferencję – dzięki którym będziemy mieli okazję lepiej się poznać i zrozumieć wymagania projektowe. Korzystamy z narzędzi, które pozwalają na szybkie zaprezentowanie koncepcji i ich wizualizację. Również zaprezentujemy alternatywne lub podobne projekty. Perspektywa rozwiązań ułatwi wycenę.
2. Wstępna wycena projektu
Znając Twoje potrzeby biznesowe, czas i cele zaproponujemy rozwiązanie. Określimy potrzebne zasoby i również koszta. Przygotujemy ofertę skrojoną na miarę. Na jej podstawie jako nasz potencjalny klient podejmiesz decyzję, a my wierzymy, że spotkamy się z Twoim zainteresowaniem. Pamiętaj – jesteśmy elastyczni, więc zakres oferty można modyfikować a ceny negocjować.
3. Tworzenie
Nasze doświadczenie w systemach automatyki, wbudowanych, wielu integracjach oraz oprogramowaniu spowodowało, że ciągłe zmiany i ulepszenia są nierozerwalnie związane z wymaganiami dotyczącymi oprogramowania. Na początku procesu projektowego nie potrzebujemy precyzyjnego opisu co i jak ma działać. Potrafimy to ustalić w trakcie wytwarzania. Stosujemy zwinny (AgilePM) i iteracyjny proces wytwarzania – pracujemy w krótkich Sprintach, w czasie których tworzymy kolejne części Twojej aplikacji (przyrosty). Regularnie i często zapraszamy Cię do sprawdzenia postępów i przekazania nam Twoich uwag. Dzięki temu możesz być pewny, że końcowy efekt będzie dokładnie tym, czego potrzebujesz. Zawsze dostarczymy Ci przejrzystą i precyzyjną dokumentację w preferowanym języku. Wykonujemy rysunki techniczne, schematy oraz dokumentację techniczno-ruchową.
4. Uruchomienie
Kiedy projekt dobiega końca, uruchamiamy oprogramowanie lub system automatyki w docelowym środowisku. Niezależnie od tego, czy jest to biuro zarządu, hala produkcyjna czy prototyp, doprowadzamy do tego, abyś mógł od pierwszego dnia użytkowania bez przeszkód osiągać zakładane cele.
5. Wsparcie i obsługa techniczna
Jako integratorzy wiemy jedno: prawdziwego partnera poznaje się po dostawie i uruchomieniu. Wsparcie jest kluczem do długofalowej współpracy a Ty – możesz liczyć na nasze wsparcie. Jesteśmy dyspozycyjni, odbierzemy telefon, odpiszemy na wiadomość. Pomożemy Ci utrzymywać i aktualizować aplikację aż do końca cyklu produktowego lub do nowej rewizji, którą pomożemy wykonać. W ten sposób cykl się zamyka i zaczyna na nowo.